vineri, 11 iunie 2010

Muffins cu afine

Reteta este a Micului(de pe forumul retete in imagini),pe care o pup inca o data si ii multumesc pentru aceasta pufosenie,:))

Ingrediente:
-150 g alune macinate (eu am avut nuca de data asta)
-4 oua
-130 g faina
-2 lingurite praf de copt
-putina sare
- 100 g zahar
- 20 g unt
- 3 linguri smantana
- 200 g afine congelate sau proaspete

Pt. glazura :
-300 gr frisca lichida
-200 ciocolata cu lapte(puteti folosi si amaruie daca va place)

Untul moale se bate cu zaharul si sarea.Se adauga ouale unul cate unul, si se amesteca bine dupa fiecare ou adaugat.Se pune si smantana, apoi faina omogenizata inainte cu nuca macinata si cu praful de copt.La sfarsit se adauga afinele .Se pun in formele de muffins captusite cu hartie si se lasa la cuptor pana trec testul scobitorii.

Glazura:
Se pune pe foc frisca(atentie,a nu se fierbe,doar a se incalzi),apoi se topeste ciocolata.Se lasa la racit si apoi se bate cu mixerul pana devine pufoasa si tare.
Dupa ce se racesc muffins-urile se pune glazura.







Si o sectiune pufacioasa,:))





3 comentarii:

  1. Mirela, eu iti multumesc ca ai incercat reteta.
    Ma bucur foarte, tare ca v-a placut.
    Te pup si eu dar mai ales pe smecherasul tau si va doresc o zi cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. De-abia astept sa iasa afinele, sa fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusiti si cred ca sant si foarte buni!

    RăspundețiȘtergere