miercuri, 25 decembrie 2013

Prajitura Parlament


O prajitura foarte buna pentru amatorii de nuca,cu foarte multa nuca!!Reteta originala este din revista Practic in bucatarie,editie mai veche.
Ingrediente:
· 7 oua
· 2 cani cu nuca prajita
· 14 linguri zahar
· 7 linguri nuca macinata
· 3 linguri faina
· 1 praf copt
· 400 ml frisca lichida
· 400 g crema ciocolata(finetti)
· 300 g biscuiti obisnuiti

Tapetam o tava cu margarina si faina (eu am folosit hartie de copt) si punem nuca prajita atat cat sa acopere fundul tavii.
Pregatim apoi un blat :7 albusuri,7 linguri zahar,7 linguri nuca macinata,cele 3 linguri de faina si praful de copt.Turnam in tava peste nuca si dam la cuptor.
Cand blatul este copt,il lasam putin sa se odihneasca,il rasturnam cu nuca deasupra si il ungem cu crema de ciocolata.
Peste crema de ciocolata,punem biscuitii inmuiati in cafea.Dupa aceea pregatim crema din cele 7 galbenusuri cu cele 7 linguri de zahar si 3 linguri de apa,care le punem pe baie de aburi,le fierbem pana se ingroasa si lasam la rece.
Intre timp cat se raceste crema,batem frisca,apoi amestecam bine cu crema de galbenusuri si punem pe deasupra blatului in strat uniform.
Pudram cu cacao si o lasam la frigider cateva ore!Delicioasa!!!:)







5 comentarii:

  1. Sarbatori fericite! Un Craciun cu pace in suflet, cu ganduri pozitive si un an 2014 mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Fericite! Un An Nou Bun! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!

    Imi spui te rog dimensiunile tavii tale?

    Multumesc anticipat!
    Succes la bucatarit!
    Mada

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-am dat seama cand am batut baltul, tava 25*35 :) a iesit perfecta!

    RăspundețiȘtergere