duminică, 9 ianuarie 2011

Cozonacel cu nuca...reteta lui Clau.






Clauditza mea draga,mersic de reteta,rapida si foarte gustoasa,:)).




Aluatul:
2 galbenusuri,
150 gr. margarina,
zahar vanilat,
100 gr. zahar,
coaja de lamaie rasa,
jumate de cub de drojdie(sau un plic de drojdie uscata)
200 ml lapte cald,
200 ml iaurt cremos
500 gr. faina.

Se prepara aluatul de drojdie,se lasa la dospit o ora,intre timp se bat albusurile spuma cu 2 linguri zahar si 100 gr.nuca pt umplutura.

Se coace in cuptorul preincalzit la o temperatuta medie,circa 45 minute
Eu i-am pudrat cu zahar pt ca mi-au iesit foarte crapati,:))

Ar fi trebuit sa fie melcisori cu nuca,dar pt ca aluatul mi-a iesit cam moale l-am facut sub forma de cozonac,:))..foarte bun ,am mancat si eu si Robert ca spartii,:))...cu lapte e si mai yamiii...:))...



3 comentarii:

  1. nu inteleg, margarina e asa nociva, totusi, mai sunt oameni care o folosesc( pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru alte idei de prajituri de casa foarte gustoase puteti incerca la http://www.scs.ubbcluj.ro/~mmir0646/prajituri%20de%20casa.html

    RăspundețiȘtergere