vineri, 28 ianuarie 2011

Pogacele cu jumari

Reteta de la banatzanca mea draga Claudia,:))...te pup si mai pune bunaciuni ca ne plac!!!:)...si ca de obicei Clau nu are cantitati,la ea totul e la ochi,deci si la noi,:))...

Jumari macinate la care se adauga sare si piper.
Se face un aluat de paine,eu l-am facut pe cel de mai jos,imi place tare mult reteta asta de paine,:)...
700 g faina
1 cub drojdie sau un plic drojdie uscata ( eu am pus uscata )
1 lingurita rasa zahar
1 lingura sare
190 ml apa
240 ml lapte

Am impartit in jumate aluatul,era prea mult si nu am avut atat de multe jumari...am facut o painica mica si din restul pogacelele...deci intindem aluatul si ungem cu jumatate din pasta de jumari,impaturim in patru si lasam jumatate de ora la crescut...apoi intindem din nou,iar impaturim in patru si lasam o alta jumate de ora la crescut...ultima tura ungem cu ce a mai ramas din pasta de jumari,impaturim in patru,lasam inca o jumatate de ora dupa care intindem foaia cam de 1 cm si cu un pahar dam forma pogacelelor...le coacem la foc mediu pana se rumenesc.








Un comentariu:

  1. Vai dar ce bine arata pogacelele astea ale tale!Eu sunt din Constanta..nici nu am auzit de ele,dar de abia astept sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere