sâmbătă, 12 februarie 2011

Cremsnit...mai bine zis,un fel de Cremsnit,:))

Azi ne era pofta de ceva bun,:) si mai ales ca este weekend,:)...am avut niste foi in congelator si zic"ce-ar fi sa fac un Cremsnit,:)"...buna idee am avut,a iesit delicios,:).

Reteta este o inventie propie,:)
foile cumparate(am folosit doar o foaie pe care am taiato in doua)
1 plic de budinca de vanilie
500 ml lapte + 4 linguri zahar
100 gr unt + 3 linguri zahar
zahar pudra pt decorat

Se face plicul de budinca dupa instructiunile de pe plic.Se lasa la racit.
Se bate spuma untul cu zaharul si se adauga treptat cate o lingura de budinca.Se lasa la rece cateva ore.

Se coc foile si se lasa la racit.
Se asambleaza prima foaie+crema+a doua foaie,se lasa la rece pana a doua zi.Se portioneaza dupa dorinta fiecaruia si se adauga zaharul pudra.

Un desert rapid si foarte gustos,:)!!!







9 comentarii:

  1. Si mie mi-e pofta de multa vreme de cremes,,,al tau arata foarte bine!!!O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca buna citeste la tine pe blog si chiar m-am inspirat la tiramisu cu capsuni,cel facut mamei de ziua ei!!! Vreau sa incerc strangluri sint sigura ca e ceva de musafiri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain ti-a iesit!un desert pe placul meu .te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mai folosi budinca la plic si incearca tu crema, altfel... nu prea mai este "de casa" cu chimicale din comert :(

    RăspundețiȘtergere
  5. iubita, foi cumparate, budinca la plic....asta nu prea e de casa :-) cred ce e ca la cofetarie, mai degraba..

    RăspundețiȘtergere
  6. subscriu la comentariile de mai sus, prajituri de casa cu foi si prafuri cumparate.....hai ca se poate si altfel! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragii mei necunoscuti,cei care va referiti la cate sunt de casa si cate nu,:))... eu imi numesc blogul prajituri de casa pt ca sunt facute in casa si nu la cofetarie,:))...iar apoi daca stam si analizam asa mai bine,ca vad ca va place,:),nici faina,nici praful de copt, nici esentele si nici multe altele nu sunt "de casa"....:)...iar daca nu va place ce gasiti la mine pe blog,nu mai intrati dragilor,ca nu e obligatorie prezenta,:))...sa aveti o zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela,te pup si ma bucur ca gasesti retete care iti plac la mine pe blog♥

    Nelaaa,te pupacesc tare!!!♥

    RăspundețiȘtergere