miercuri, 8 aprilie 2009

Oua de ciocolata!





Minunate in aceasta perioada a anului....ii multumesc de idee Lisei,si-o pup dulce!

Nu au iesit chiar asa de frumoase ca ale ei,ciocolata intradevar trebuie de foarte buna calitate,eu am incercat doua feluri,si tot am lucrat greu cu ele....dar sunt foarte gustoase,:)...iar compozitia din interior este un amestec de ciocolata alba si amaruie,cu frisca,coaja de portocala ,rom si crema de vanilie instant...Robert este in extaz cand le vede,:)

Cosuletul este pt invatatoarea puiului meu drag Robert,il va duce maine la gradii....sper sa ii placa, adora ciocolata,:)

4 comentarii:

  1. Mirela ce mult ma bucur ca ai facut ouale,cum sa nu fie reusite...sunt tare frumoase si crema e delicioasa;sunt sigura ca au fost tare incantati copiii si imi inchipui ce incantat a fost Robert,mai ales ca a participat la facutul lor.
    Pana sa gasesc ciocolata care o folosesc acum am incercat nu stiu cate feluri ,ti-am zis ca nu am reusit cu alba pana am gasit tot de firma asta.
    Multumesc ca le-ai incercat !
    Un PASTE FERICIT va doresc ,pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ouale tale sunt foarte reusite. Imi plac foarte mult. te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Lisa,multumesc,esti o draguta tu,dar eu stiu ca puteam sa iasa si mai bine,:))...ale tale arata foarte bine,lucioase frumoase...oricum te pup dulce si-ti doresc un Paste fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miki,iti multumesc ca ai intrat pe blogul meu,am vazut si eu ce bunatai ai tu acolo,:)...si nu zici nimic,:)...te pup dulce si iti doresc un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere