marți, 14 aprilie 2009

" Ce-as fi daca as fi..."

Pentru ca Miki a fost draguta si mi-a dat aceasta leapsa, am sa o trec si eu pe blogul meu ca fiind "Prima leapsa - Ce-as fi daca as fi..."

O floare: orhidee

Un anotimp: toamna

O culoare:albastru

Un animal: catel

Un obiect vestimentar: o rochie de seara

O piesa de mobilier:o veioza

O piesa muzicala: All you need is love-The Beatles

Un peisaj: un munte inzapezit

Un obiect: un laptop

Un instrument muzical: pianul

Un copac: bradul

Un oras:Brasov

Persoana publica: Angelina Jolie

O persoana apropiata: baietelul meu

O carte:" Pe aripile vantului"

Un fel de mancare: cartofi prajiti

Un supererou: James Bond

Un fenomen al naturii: un uragan

O masina: Volkswagen Tiguan

Un fruct:capsuna

O parte a corpului: sanul

Un film: The Lord of the Rings

O transmit mai departe :Lissei , Marcelei si Totoro cu multi pupicei dragele mele!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu