miercuri, 25 decembrie 2013

Baiglii cu mac si nuca

Reteta o am de la scumpa mea prietena Marta.Mii de multumiri,foarte usor de facut, rapid si gustos..:)

Ingrediente:
560 grfaina
210 gr unt
60 gr zahar
1 lingurita drojdie
200 ml lapte
1 ou pt uns

Pentru umplutura:
250 gr nuca
100 gr zahar
1 lingura gem caise
1 lingura miere
100 gr biscuiti simplii
coaja de la o lamaie
esenta rom
100 ml lapte

Se framanta un aluat din toate ingredientele,se imparte in trei si se lasa la crescut jumatate de ora.
Pentru umplutura punem toate pe foc la fiert,circa 10 minute amestecand continuu sa nu se prinda.Apoi lasam putin la racit si umplem cozonacii.Se coc la 350 F(cca 180-200 C).
Eu am facut 2 cu nuca si pentru ca am avut si mac in casa gata preparat am facut si unul cu mac.
Foarte buni,iubesc reteta asta,:))








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu