duminică, 4 decembrie 2011

Prajitura cu nuca," Nasa"


M-am intors din Romania cu o reteta de prajitura,:).Mi-a placut tare mult aceasta prajitura,simpla dar delicioasa,facuta de Nasa mea draga pentru nunta fratelui meu.

Blatul:
5oua
250gr zahar
200gr faina
1 praf de copt stins cu otet sau zeama de lamaie

Preparare:
Se bat albusurile cu 100 gr de zahar.Separat se freaca galbenusurile cu restul de zahar.Peste galbenusuri se adauga faina,apoi albusurile si praful de copt stins.Se da la cuptor cca 20 de minute la foc mediu.

Sirop:
Se face un sirop dintr-o ceasca de zahar(cca 250 gr),cana cu apa(250 gr,un pachet de unt (200 gr),50 gr ciocolata si un pliculet de nes.Se fierbe totul si apoi se lasa la racit.

Dupa ce pandispanul este racit se insiropeaza bine de tot cu acest sirop.Iar deasupra se presara nuca (poate fi putin prajita)amestecata cu putin zahar pudra.

Simplu dar foarte gustos.



9 comentarii:

  1. Bine ai revenit.tare faina si buna prajiturica.
    Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat de blogul dumneavoastra intamplator si sunt extrem de placut impresionat,sper sa reusesc sa fac si eu cateva din retetele postate daca nu chiar toate :D.Va doresc multa sanatate atât dvs cât si familiei,sarbatori fericite si la cat mai multe bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca la blat cantitatea de zahar este gresita ,banuiesc ca este 250 g de zahar,nu 25.Scuze ca mi-am permis sa va corectez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Micule♥♥...te pup!!Sarbatori fericite!

    Lina♥♥
    CD,multumesc de apreieri si spor la bucatarit!

    Anonim,multumesc,asa este a fost o greseala..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imposibil sa iasa asa o prajitura cu 200 g faina! Eu am facut-o cu 250,si tot s-a lasat pandispanul! Cred ca data viitoare am sa pun 300g si tot nu ma las pana nu-mi iese ca cea din fotografie! Poate depinde si de oua...Si cum?! Fara nici un fel de vanilii, romuri, coji de lamaie? Tava tapewtata, unsa,invesmantata cu hartie de copt? Mai sunt si incepatori interesati! Perseverez, fiindca se face foarte usor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa,buna si gustoasa bv pentru cine o facut asemenea prajitura.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte gustoasa pare a fi! Trebuie sa iti imprumut si eu reteta! Ai un blog reusit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere