vineri, 1 mai 2009

Papanasi

Robertelul meu e foarte incantat de papanasi.....i-a devorat,:)


Asa aratau dupa ce i-am scos din tigaie.


Si asa cand i-am papat,:))...reteta am luat-o, din nou, de pe blogul Lissei,pupici multi draga mea,numai bunatati am invatat de la tine,:)
Ingrediente:
500 gr branza de vaci
250 gr faina
2 oua intregi
1 lingurita bicarbonat
2 linguri zahar
coaja de lamaie
1 plic zahar vanilat
Se amesteca totul intr-un vas si se lasa sa se odihneasca 10-15 minute.
Se rastoarna pe o planseta infainata,se rup bucati si se rotunjesc in palma;pe palma sa fie putina faina sa nu se lipeasca,se fac papanasi nu prea mari ca se mai umfla la prajit.
In mijloc se face o gaura cu degetul inmuiat in faina.Apoi se prajesc in ulei incins.
Noua ne plac cu smantana si dulceata de visine,yamiii...:)




4 comentarii:

  1. Arata foarte frumos, cred ca ii voi incerca si eu cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm!ce bunatate de papanasi!sa-ti traiasca micutul,e tare scump!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vicky,da,sunt tare buni...cu incredere iti recomand sa-i incerci..eu am ramas surprinsa ca nu sunt deloc gretosi,uleiosi,:)...asa imi aminteam eu din copilarie papanasii,:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alison,pupicei si multumim,am rosit putin,:))

    RăspundețiȘtergere